Заходи НУШ



Затверджую
Директор КЗ
«Бережинська ЗШ  І-ІІІ ступенів»
____________  К. Буртак
«____» _____________ 2018 року 
                                                                                                                                                            

План заходів
на 2018 – 2022 роки
щодо підготовки педагогів
Клинцівської загальноосвітньої школи І – ІІ ступенів – філії
КЗ «Бережинська загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів»
до роботи в Новій українській школі

з/п
Зміст заходів
 Термін виконання
Відповідальна
 особа
І. Організаційна робота, матеріально – технічне забезпечення
1
Перевірка готовності школи до впровадження Державного стандарту :
-          початкової освіти,
-          базової середньої освіти
Червень

2018 року
2020року
  Адміністрація школи, вчителі – предметники
2
Ознайомлення із змістом та структурою програм, підручників.
Травень – серпень
 2018 року
  Адміністрація школи, вчителі – предметники
3
Опрацювання основних нормативних документів:
-          методичних рекомендацій
-          орієнтованих критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів.
Травень – серпень
2018 року
  Адміністрація школи, вчителі – предметники
4
Опрацювання  типових освітніх програм навчальних програм:
-          початкової освіти,
-          базової середньої освіти
Травень – серпень

    2018 року
    2020 року
  Адміністрація школи, вчителі – предметники
5.
Опрацювання  стандартів щодо створення освітнього середовища для дітей з особливими потребами, подолання архітектурних бар’єрів.
Червень
2018р.
Адміністрація школи, вчителі – предметники
6
Забезпечення учнів підручниками Створення та постійне поповнення навчально – матеріальної бази кабінету                   1 класу згідно з вимогами нових програм.
Травень – серпень
2018 року
Адміністрація школи,бібліотекар школи
7
Опрацювання методичних рекомендацій щодо організації освітнього середовища у шкільних приміщеннях
Червень 2018 р.
Педагогам школи
8
Створення банку даних дітей , які підлягають навчанню в 2018 – 2019 навчальному році та охоплення дітей 6 – річного віку, які не відвідували дитячий садок «Сонечко», підготовчі заняття в школі.
Березень
2018 р.
Адміністрація школи
9.
Облаштування класів меблями, обладнанням і дидактичними матеріалами, необхідними для впровадження компетентнісного навчання відповідно до концепції «Нова українська школа»
Протягом
2018 – 2020 років
Адміністрація школи, вчителі – предметники
10.

Створення інформаційного стенду для батьків та педагогів щодо запровадження Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа»
Травень
2018р.
Адміністрація школи
11
Проведення батьківських зборів для батьків майбутнього 1 класу
Січень ,травень
2018р.
Адміністрація школи, вчитель 1 класу
12
Організація відвідування занять у дитячому садочку «Сонечко» вчителем, який викладатиме в 1 класі
   2018 – 2020 р.
Адміністрація школи, вчитель 1 класу
ІІ. Підвищення науково – теоретичного рівня та фахової підготовки                               педагогічних працівників
1
Сприяти обов’язковому проходження дистанційного курсу навчання вчителів, які впроваджуватимуть Державний стандарт початкової освіти у 2018/2019 навчальному році, відповідно до графіку виконання Програми (https://ed-era.com/nus)
    з 01.02.2018
Адміністрація школи
2.
Брати участь у дистанційних курсах для підвищення кваліфікації вчителів:
- для початкової школи

- для базової школи


Протягом 2018  року
Протягом 2020 –2022  років
Педагогам школи
3
Проведення інструктивно – методичних нарад із вчителем  1 класу та педагогами, які будуть викладати в 1 класі «Про особливості роботи в НУШ»
Червень 2018 р.
Забеділіна Л.В.
4.
Направити вчителя 1 класу Семидітну Л.В. для участі у роботі тренінгу для вчителів початкової освіти , які навчатимуть учнів1 класу у 2018 – 2019 навчальному році відповідно до концепції «Нова українська школа»
30 – 31 березня
2018 року
Адміністрація школи
5.
Опрацювати професійні стандарти педагогічної діяльності вчителя початкової школи
Опрацювати професійні стандарти педагогічної діяльності вчителя – предметника закладу загальної середньої освіти
      2018р.


      2020 р.
Адміністрація школи, педагоги школи

Опрацювання  змісту освітніх галузей:
-          Мовно – літературна (МОВ)
-          Математична (МАО)
-          Природнича (ПРО)
-          Технологічна (ТЕО)
-          Інформатична (ІФО)
-          Соціальна і здоровязбережна(СЗО)
-          Фізкультурна(ФІО)
-          Громадянська та історична (Г ІО)
-          Мистецька(МИО)
Протягом 2018  року – вчителі початкових класів
Протягом 2020 –2022  років – вчителі - предметників

Адміністрація школи, педагоги школи
                                                        ІІІ. Організаційно – методична робота
1.
Створення необхідної матеріально – методичної бази для ефективного впровадження нового Державного стандарту початкової, базової і повної загальної середньої освіти
Протягом
2018 – 2020 років
Адміністрація школи, вчителі – предметники
2.
Фотоопитування «Підготовка дитини до школи», «Дитина в школі» (1клас)
Січень ,квітень
2018 – 2020
років
Класний керівник               1 класу, батьки
3.
Акція для старшокласників «Подаруй першокласнику розумну іграшку»
Травень
2018 – 2020
років
Класні керівники 5 – 9 класів
4.
Діяльність консультаційного пункту щодо впровадження Державних стандартів
Протягом
2018 – 2020 років
Забеділіна Л.В.
5.
Обговорення питань, щодо запровадження Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» педагогами школи ШМО вчителів початкових класів та вчителів – предметників.
Протягом
2018 – 2020 років
Педагоги школи

6.
Створення пам’яток, рекомендацій щодо запровадження Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» педагогами школи ШМО вчителів початкових класів та вчителів – предметників.
Протягом
2018 – 2020 років
Адміністрація школи, вчителі – предметники
              ІV. Вивчення,узагальнення та поширення передового педагогічного досвіду
1
Вивчати та узагальнювати ППД щодо запровадження Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» педагогами школи
Протягом
2018 – 2020 років
Адміністрація школи, вчителі - предметники
2
Висвітлювати перспективний педагогічний досвід учителів на сайті школи та методичних бюлетенях. Залучати педагогів до видавничої діяльності.
Протягом
2018 – 2020 років
Адміністрація школи, вчителі - предметники
3
Майстер – класи педагогів щодо запровадження Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа»
Протягом
2018 – 2020 років
Адміністрація школи, вчителі - предметники
4
Проведення предметних тижнів з питань формування компетентностей учнів та освітніх галузей. Обмін досвідом роботи.
Протягом
2018 – 2020 років
Вчителі - предметники
5
Підготовка матеріалів для участі у виставці дидактичних та методичних матеріалів «Творчі сходинки педагогів школи»
Протягом
2018 – 2020 років
Вчителі - предметники
                                                       V. Аналіз діяльності, здійснення ВШК
1.
Наради при завідувачу філією (питання щодо запровадження Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» педагогами школи )
Протягом
2018 – 2020 років
Шиманська І.М.
2.
Участь у методичні радах  при КЗ «Бережинська ЗШ І – ІІІ ст.» (питання щодо запровадження Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» педагогами школи )
Протягом
2018 – 2020 років
Адміністрація школи,педагоги школи

3.
Участь у засіданнях педагогічних радах при КЗ «Бережинська ЗШ І – ІІІ ст.» (питання щодо  запровадження Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» педагогами школи )
Протягом
2018 – 2020 років
Адміністрація школи,педагоги школи






Немає коментарів:

Дописати коментар

Нова українська школа – це ключова реформа Міністерства освіти і науки. Головна мета – створити школу, у якій буде приємно навчатись і яка ...